Štítky

úterý 28. října 2014

Detail....

 
...jak jste už asi u nás postřehli, domov nám dokreslují detaily.
Nepotrpíme si na zbytečné cinkrlata a beravnost se snažím také držet v oblíbených tónech.
Bílá, černá, šedá ,hnědá a barva dřeva...občas doplním o nějakou sezónní barvičku.
Tyto kombinace mi umožní dekorace různě přesouvat, měnit. Stačí pár malých změn
a zase je místnost jiná. Nepotrpím si na mnoho dekoru, spíš pár dominantních kousků.
V obchodě často vázu okukuji pěkně dlouho, než se rozhodnu, že je ta pravá a, že ji opravdu potřebuji.
Přiznám se, že věci promýšlím dopředu a málo kdy koupím nějakou dekoraci spontánně.
Oblíbené mám na někoho až chladně působící dekory. Které rozsvítí zelená rostlina.
Ani květiny nemusí být zdobené, balené...jejich krása a čistota musí vyniknout, né být
schovaná za pozlátka. Čím obyčejnější květina je, tím je pro mne krásnější. Často, tak u nás ve váze
najdete bodlák, květiny co lemují příkopy, či obyčejnou větvičku...
Mám pocit, že někdy vidím krásu v úplně jiných věcech než ostatní.
A jak je  to u Vás? Co Vás oslovuje za dekorace? Nakupujete je často nebo tvoříte sami?
 
P.S.- Přivítali by jste na blogu i jiné témata a fota než z bydlení?
 Móda, kterou nosím, jídlo, které děláme u nás, podrobné návody
toho co tvořím...??? Předem děkuji za názory.
 
Přeji pěkný sváteční den a děkuji za zastavení
 
RADKA
 
 

 

 










 
Malý tip pro nepletařky, po delší době jsem chytla jehlice, umím jen hladce ( jsem líná se učit složitější vzory) i to
však stačí k tomu uplést prckovi čepici a nákrčník, není dokonalý, účel však plní...
 

 
A ještě jeden malý postřeh, vůbec nevidím v ulicích klobouky, přitom mi přijdou tak ženské
a do tohoto období naprosto ideální. Já na nich ulítávám. Tento next z MMB za 79 Kč.

 


6 komentářů:

  1. Radko i když já mám bydlení barevné, tak přesně souhlasím s tím co píšete - méně=více a tím vynikne i víc, o co už je...a nejvíc mám ráda živé deko z přírody, stačí větvička a je tolik krásy:)...sice máte úplně jiný typ krásna doma,ale vaše bydlení je pro mě nejoriginálnější z českých blogů, protože většinu si tvoříte sama a to hodně nápaditě:) a umíte to sladit a nevypadá to jako kopie nordicblogů jako ted většina bydlení, je to tam, ale originálně:)..mám vaše fotky moc ráda a určitě bych ráda i návody na tvoření...váš byt vůbec nevypadá jako panelákový a vždycky se těším na nové fotky ..inspirujete mě:) zrovna se mi podařilo sehnat modrou ikeahvězdu a natřu jí taky na bílo, jak to má váš syn v pokoji, mě to nenapadlo- díky:) jste fakt nápaditá a šikovná:) hezký den Káťa

    OdpovědětVymazat
  2. ..ještě prosba- kde se dá koupit ta svíčka-domeček? já nerada mám to co zrovna všichni, takže domečky nemám,ale svíčka by se i využila, to se mi moc líbí:) děkuju:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Káťo, jestli jsem dobře četla Radky blog, tak je to obyčejná svíčka, kterou seřízla, zařízla do tvaru domečku. Mrkněte na starší příspěvky ( je to z doby, kdy Radka předělávala "jídelnový" kout). Šárka

      Vymazat
    2. Šárko děkuju, jdu hledat:) to by se mi líbilo vc než jí kupovat- Radka má skvělé nápady:)

      Vymazat
  3. Milá Radko, jak již bylo výše zmíněno, váš blog je inspirativní, takže uvítám jakýkoliv příspěvek. Ráda bych se zeptala na samolepku toho černého "ptačiska" nemáte šablonu? Díky a poprosím, přispívejte častěji ;-)
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se vaše nápady a tvoření líbí - jen tak dál! A pokud můžu být zvědavá, zeptám se, zda je čepička u bambulky sešitá, nebo jste ubírala? Díky a těším se na další příspěvky!

    OdpovědětVymazat